tisdag 7 oktober 2014

Ett litet hål i mörkret.

Författare: Ingrid Olsson
Förlaget : Tiden
Illustratör : inga bilder
Boken passar bäst för : killar och tjejer
Huvudpersoner i boken : jag och farmor
Miljö där handlingen utspelar sig: sjukhuset och hemma
Boken ingår inte i en serie
Jag har inte läst en bok av samma författare
Jag kan inte rekommendera denna boken för att den var dålig och långtråkig.
Bokens betyg från skala 1-10 är: 1


Denna bok handlar om  en person som kallas jag som ofta tänker på döden och på sin mamma och Carl och farmor.
 Min och Calles pappa lämnade oss, han bara stack.  Farmor håller på att dö på sjukhuset.  Carls husdjur som är en hamster är Carl väldigt orolig för. Men jag hälsar på farmor på sjukhuset för att se att hon mår bra.  Men kommer farmor att bli bra och få åka hem från sjukhuset eller vad händer?

Av: Klara 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar